czwartek, 3 lipca 2014

First

Hej,
na początku wypadałoby się chyba przedstawić. No więc mam na imię Karolina.
Modą interesuję się już od długiego czasu, dlatego też postanowiłam założyć bloga o tematyce modowej.
Mam zamiar przedstawiać tu moje stylizacje, inspiracje, a także posty z życia codziennego.
Jeśli chodzi o założenie bloga to zastanawiałam się nad tym bardzo długo, tym bardziej, że prawie rok temu wraz z koleżanką takowego prowadziłyśmy. Jednakże wtedy brak doświadczenia, czasu i zgrania spowodował, że nasz pomysł podupadł.
Tym razem postanowiłam nieco bardziej przygotować się do prowadzenia bloga i pisania postów.
Mam nadzieję, że Wam się spodoba!
Już niedługo pierwszy post ze stylizacją. ☺
Możecie także obserwować mnie na Instagramie!
@k_kolano

Hi,
at first of course it will be nice If I present myself. So my name is Karolina.
I'm interested in fashion for along time, thats the cause I decided to create this fashion blog.
I' m going to prestent my stylisations, inspirations and some kind of lifestyle posts.
I was thinking about this blog for such a long time. A year ago I had one with friend, but we hadn't got any experience and time.
This time I decided to prepare better to blog.
I hope You enjoy it.
First post with my outfit will be soon ☺

You can also follow my Instagram!
@k_kolano

Zapowiedź kolejnego posta ☺
Previev of next post ☺
Follow my blog with Bloglovin


Karolina♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz