niedziela, 20 lipca 2014

Neat summer look

Często, szczególnie latem, gdy temperatura sięga 30 stopni Celcjusza pojawia się problem z ubraniem elegancko i stosownie do danej okazji. Ostatnio takie problem pojawił się, gdy musiałam zawieść do nowej szkoły papiery i wykonać zdjęcia legitymacyjne, a temperatura przekraczała 30 stopni w cieniu! Dlatego właśnie zdecydowałam się na "eleganckie" shorty i koszulę. Ze względu na ilość kilometrów, którą miałam do przemierzenia pieszo musiałam zdecydować się na buty, które z pewnością mnie nie obetrą, dlatego wybrałam białe Converse. Do całości dobrałam złote dodatki i jasną "shopper bag", tym samym zyskując schludny i w miarę elegancki, granatowo-biały look.


 Often, specialy in summer when temperature reaches 30 degrees we have a problem: what weare when we must dress up elegant and according to the situation. I had this probem when I had to deliver securities to new school and take pictures, and tempreture was about 30 degrees in the shade! I decided to wear kind of "smart" shorts and white shirt. I had to wear comfty shoes, cause I had meny kilometers to go on my feet so I assumed white, COnverse sneakers. I picked out gold sccesories and big, beage bag są I had neat and elegant look.



☟☟☟






shorts & shirt- H&M | shoes - Converse via Foot Locker | bag - Mango 




Karolina ♥♥♥

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne spodenki i cała stylizacja wyszła Ci super, idealnie do okazji! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ty masz ładne te włosy :) super spodenki, :))

    OdpowiedzUsuń